CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

torsdag 28 januari 2010

Min klätterdröm

Vi har iofs ganska mycket klättermöjligheter till våra kära bengalningar, men jag önskar ändå att det fanns en eller kanske två sådana här fräna gömställen hemma i vårt vardagsrum :) Dessa läckerheter ska tydligen finnas på Bromma Zoo och en dag kanske de står här hemma, vem vet!!

Jag kan se framför mig hur Neo ligger där som en riktigt cool kille bland grenarna och dinglar med svansen som en tvättäkta bengaltarzan i djungelomgivningen :)

1 kommentar:

  1. Attans vad fräna!! Varje bengalägares våta dröm. *tumme upp*

    Vad är det för pris på dem?

    SvaraRadera