CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

måndag 4 januari 2010

Bygga koja

Vienna har nästan växt ikapp Neo och det är jämn kamp mellan dem när de leker, Vienna är ju som jag sagt förut en rätt tuff nöt så det dröjer inte förrän han får passa sig :))

Hon har blivit en riktig donna lilla Vienna... pälsen är kanon, tät och fin med kontraster och glitter, precis som jag önskat. Hon har även ett hyfsat flyt i mönstret som har utvecklats bra på senare tid. Hon har växt på sig bra och har en rejäl benstomme att bygga på.

Hon är en underbart härlig tjej som är väldigt tålig och hänger med på det mesta, det finns inte mycket som skrämmer henne :)) Hon kommer förhoppningsvis bli en kanonmamma eftersom hon är en så trygg kisse.

Tuva har byggt koja och naturligtvis vill katterna vara med och leka. Neo gjorde ett klumpigt försöka att hoppa upp på taket, som då självklart gjorde att allt rasade med Tuva därunder... måttligt skoj tyckte hon som fick en av stolarna i huvudet!

1 kommentar:

  1. Klasfina båda två!

    Jag tippar på en krallig donna när Fröken fräken är vuxen och klar. Passar Neo som handen i handsken med andra ord! =)

    Fortsätt uppdatera bloggen. Hänger ivrigt här inne och gluttar efter nya inlägg. =)

    /Sanna-sus i Jangalaskogen

    SvaraRadera