CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

onsdag 2 september 2009

Neos utveckling.

Lite flash back :) Sitter och ser på bilder hur min lillkille har vuxit och förändrats. Måste säga att han har verkligen fyllt ut och breddat på huvudet. Nosen har ju varit härligt puffig hela tiden och är det fortfarande. Hakan sitter där den ska. Öronen har en liten bit kvar men är på god väg, de har fin bred bas men kunde vara lite mindre. Han är ändå min älskling och jag har insett att man kan inte få allt på en gång ;)

Han har en otroligt pälskvalité och svansen har tjockat på sig betydligt. Ögonen är som sagt i en förändringsfas och blir mer åt det grönare hållet verkar det som. Han är en riktig myskille och ligger varje kväll i mitt knä vid tv:n :)) Det är kärlek!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar