CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

lördag 11 juli 2009

S*Neospride

Eftersom vi har lite avelsplaner på lut i framtiden, så tänkte vi att ett stamnamn vore bra på sikt. Jag skickade en ansökan och fick mitt namn : S*Neospride. Jag är jätteglad! Självklart dröjer det innan det blir några bebisar här men då är vi väl förberedda :)

Neo Växer och växer och det är oerhört roligt att se alla förändringar, han kommer förmodligen se jättestor ut när lilla Vienna kommer hem!

7 kommentarer:

  1. Grattis till stamnamnet!Spännande att se vad Neo kan baka i framtiden...Kommer hans barn likna Lamas månntro...=) Storebror hälsar!

    Kram från oss på Kungsgarden!
    Ullis & Fifi

    SvaraRadera
  2. Hej Ullis... får väl vara jättenöjd om han får lika fina barn som brorsan, eller hur.
    Hoppas vi ses snart
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Grattis till stamnamnet =)
    och Lycka till i framtiden :)

    går dt bra om jag länkar till dej från min sida?

    Malin
    S*Golden High's Burma

    SvaraRadera
  4. Hej malin
    Självklart! Ses vi i stockholm 1/8?? kram

    SvaraRadera
  5. STORT GRATTIS till stamnamnet!
    Neopride klingar fintfint i en skånings öra. =)

    Neo och Nila är verkligen lika varandra i uttrycket. Det ska bli så spännande att se om deras ungar blir lika lika.

    Vi ses i oktober!

    KJAM

    Jangala-bengalningarna i Malmö

    SvaraRadera
  6. Grattis till det fina stamnamnet!!

    Kram från Nordic Glow

    SvaraRadera
  7. Men nu var det visst länge sen jag var in här, har totalt missat att du skaffat stamnamn. Stort Grattis till ett jättepassande och fint stamnamn!

    Kramis Maria

    SvaraRadera