CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

söndag 19 juli 2009

Nya bilder på Vienna


Nu är det inte långt kvar innan lilltjejen får komma "hem"!! Ska bli så kul, kan knappt vänta :)
Jag hoppas hon får behålla den till synes ljusa grundfärgen och kontrasterna. Hon har även kanonfina mörka kajallinjer vid ögonen, lite som Neo.

1 kommentar:

  1. Oj, här händer det saker:-). Vad roligt att du snart får tillökning, en sån snygging också. Ja, jag har ju varit in på Carros sida och kikat på henne ett antal gånger, men inte vetat att det är hos dig hon ska hamna. Vad spännande det ska bli, visst känns det som att man ska längta ihjäl sig och att tiden kryper fram tills dagen då man får hem sin nya pälskling.
    Min nya hona ska jag hämta i slutet av augusti, jag står nästan inte ut med denna väntan. Kanske ska ta och lägga in det på hemsidan med lite bilder, har inte gjort det än.
    Jag har förresten lagt ut lite bilder från helgens utställning i Trondheim nu, har uppdaterat inlägget med de bilderna så gå gärna in och kika på dem.

    Kramis
    Maria

    SvaraRadera