CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

söndag 26 april 2009

Leker med Tuva, som vanligt :)

Tuva hittade en fjäder som var lite kul, hon "målade" Neo sa hon :))


Vädret idag har varit helt otroligt, Tuva plockade ut sin hoj och tänkte att det var läge att lära sig cykla, mamma fick peta på med pinnen.


Sen fick jag vårkänslor och fotograferade lite blommor från rabatten, fick en hel korg med tulpanlökar av farfar i höstas som jag satte ned, och titta vad som kom :)) Tack farfar!

De här små rosa kan jag tacka min svärmor för, de sprider sig fint.

Just den här gula är ju såå himla vacker, och lite annorlunda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar