CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

lördag 3 oktober 2015

Busfröna 10 veckor imorgon


Ovan: Cayenne Pepper... jag har äntligen beslutat mig för att behålla denna tjej, hon är alldeles för bra för att INTE spara. Jag är ju otroligt förälskad i hennes mamma Chili och den här tjejen är så lik Chili som man kan komma utan att det blir en kopia :) Hon har underbara kontraster och det ska bli spännande att se hur hon utvecklas.. vem vet jag kanske får något att ställa ut igen :)


Ovan: Green Chili... Denna kille är en sån myspropp och jag tror han kommer passa in som handen i handsken i sin nya familj. Han ser stor och tuff ut men på insidan är han en nallebjörn som gärna ligger i knät och vill bli buren och gosad med. Han är en färgklick i den här kullen och :)


Ovan: Jalapeno Purple...tjejen med ansiktet ;) Hon är så otroligt söt och ser så oskyldig ut. Men skenet bedrar, hon är precis lika busig som de andra. I varje kull finns det en unge som först lär sig att hoppa över barrikaden mot soffan och jaa det blev hon, haha. Hon är en mycket social tjej som spinner högt och gillar att bli klappad.



Ovan: Hot Lemon.. tjejen som tror hon är störst och starkast. Hon brottas gärna med killarna och tror hon ska vinna och ja skam den som ger sig...haha. Hon är otroligt vacker och har fina färger. Hon har bra storlek och kommer bli en vacker kisse, ska bli kul att se henne växa.
 
Ovan: Habanero Peach... pojken som otroligt nog är obokad. Han är en skönhet helt enkelt. Har finfina kontraster och markeringar och ett mycket spännande uttryck. Det här är en sån kille som jag själv skulle vilja ha kvar men jag får ju inte spara fler katter hemma säger sambon ;) Han är en perfekt blandning mellan sina föräldrar.



Ovan: Piri Piri... störst i kullen och såå charmig. Han är väldigt lik sin pappa Cash och börjar nu se helt ok ut i färger och mönster. Han har mycket svärta i pälsen och varma färger. Han är en myspropp och finner sig i det mesta. 

Tuva hanterar ju kattungarna mycket och alla har otroligt fint temperament. De är vana vid ljud och trivs när det är liv och rörelse omkring. Blir man trött så somnar man bara där man är liksom ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar