CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

lördag 17 oktober 2015

12 veckor och helt fantastiska

Efter första vaccinationen blev hela kullen rejält snuviga och det har baske mig varit ihärdigt. Vi har ännu inte vågat ta vaccination nummer två men ska till veterinären på tisdag och då hoppas jag att alla går igenom besiktning och får sin andra vaccination. Förutom nysandet så är det full fart må ni tro.. de äter som små ponnisar och rusar runt som mindre galna, de verkar tro att de äger stället :P... däremellan är det bara gooos för hela slanten för ett mysigt gäng är det. 
 
Ovan från vänster: Piri, Tuva & Green Chili.
 
Utflyttningarna ligger runt knuten och det är med blandade känslor såklart.. som varje gång. Jag tycker ju att de är lite småjobbiga nu emellanåt, som ett pack med snorungar som bara drar runt och hittar på hyss... men andra sekunden vill man ha alla kvar och bara ligga i soffan omringad av små prickiga bollar som spinner <3

 Ovan: Jalapeno Purple

Vi har ju valt att behålla Cayenne Pepper men det ska ju såklart bli jättespännande att få följa dessa vackerbarn och se dem utvecklas.

 Ovan: Green Chili

 Ovan: Hot Lemon


 Ovan: Habanero Peach

Ovan: Jalapeno Purple

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar