CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

måndag 12 mars 2012

Lite nytt

Förra kullen var helt galna i den här rosa trekanten med klätter och leksaker så nu när ÖB hade 80% rabatt på dessa så passade jag på att köpa två nya :)) Den förra vi hade är något medtagen!

Passade även på att inhandla ett par nya fleecefiltar eftersom man inte kan ha för många :)

Sist jag var på IKEA köpte jag såna här små bebisfiltar som jag tänkte skicka med varje kattunge när de flyttar hemifrån. Måste bara se så de inte är pyttepyttesmå.

Den här helt underbara puffen köpte jag nyligen av Birgitta, den är paxad till lilla Angel när hon kommer... eller så ska den följa med på utställning... eller både och kanske, den är iaf superlyxig och tyget är sååå snyggt :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar