CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

måndag 12 maj 2014

Cash på SVISS

  

Denna helg var vi i Trelleborg på utställning. Jag och Hillevi tog tåget till Lund och övernattade hos bästaste Ullis på Kungsgarden, alltid lika trevligt och såklart supersmarrig mat :) I will be back ;)

Jag hade ju ingen kamera med mig men fick det här fina klippet skickat till mig taget av Ullis, Cash var så duktig och avslappnad framme hos domaren och det är så skönt med tanke på att han är en fertil hane. På lördagen blev han EX2 av 4 fina hanar i klass 11. Och på söndagen hade vi Stephanie Serrai och han blev då EX1 av 4 hanar, vilket såklart var jättekul. 

Sen är det ju såklart alltid kul att träffa bengalfolk, kattfolk och nytt kattfolk :) Kram allihopa ni vet vilka ni är <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar