CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

torsdag 17 oktober 2013

Familj sökes till underbaring



Ja mycket underbarare än såhär blir man inte. Det här är Qhikiza, min prinsessa och första riktiga avelshona. Hon har fått tre kullar här hemma hos oss och jag har valt att spara två av hennes avkommor, Bella och Ninja. Qisan är en väldigt snäll och tillgiven tjej som ääälskar att vara där jag är. Hon har varit en underbar mamma till alla sina barn och hon är lugn och trevlig. Dessvärre så blir hon lite hunsad av de andra fertila honorna och jag har kommit fram till att hon förmodligen skulle må bäst av att bo som ensamkatt eller med en kastrathane om möjligt. Så nu letar vi såklart efter en familj som skulle kunna tänka sig att leva sitt liv tillsammans med den här skönheten. Hon är van vid barn men gillar inte att bli buren av dem, så lite äldre barn tror jag står på hennes önskelista ;)


Här hemma har Qisan kunnat gå ut i utegård nästan när hon vill så det är ju såklart önskvärt att hon ska kunna fortsätta njuta av naturen i skydd av utegård eller nätad altan/balkong :)


Hon säljs som kastrat och är vaccinerad, försäkrad och har såklart en mycket fin stamtavla med hälsosamma linjer bakom sig. Hör gärna av Er via mail ms.ohlsson@gmail.com om det finns intresse för min älskade underbara Qhikiza!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar