CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

söndag 8 september 2013

Slående likhet - Far och son

På bilden ovan ser ni vår pojke från C-kullen S*Neospride Cactus Banger, han är nu 7 månader och så lik sin pappa El Nino, ja nästan löjligt lik. Jag fick ett gäng bilder igår tagna av nya husse och matte David och Jenny och måste säga att jag är lite småkär i den här killen :)

Pappa El Nino med sina förtrollande ögon. Han är en klar favorit på min kill-lista, ja näst efter Cooper då såklart ;)

Kolla blicken, ja den här sonen kan han inte svära sig fri ifrån, det ska bli spännande att se honom utvecklas vidare!!


 Bilder lånade från Kungsgardencats samt från David och Jenny Ek.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar