CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

söndag 16 december 2012

Väntar på tecken

Lovebirds

Äntligen fick Qisan för sig att löpa och jag slängde mig ju naturligtvis på tåget direkt mot skåne... ja Lund rättare sagt där min otroligt hjälpsamma uppfödarvän och mentor bor. 
Där fick Qisan träffa den här snygga och stooora killen... El Nino, han har bland de coolaste fejsen ever och jag hoppas att det har tagit sig.. enligt hörsägen så har parning skett så nu går vi och väntar på hallon i busken, håll tummarna ;))

2 kommentarer:

  1. Ja han är en riktig knose... hoppas det blir smått här i skiftet januari/februari <3

    SvaraRadera