CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

måndag 15 oktober 2012

Girls Girls Girls...


 Japp det är precis så det är... mycket tjejer. Och jag letar ju som vissa kanske vet lite smått efter en lämplig hane såklart, för hur det än är så har jag känslan av att det så småningom kommer att flytta in en kille här... han har tyvärr lyst med sin frånvaro rätt länge så jag letar med lupp och lampa ;))


Det är naturligtvis jättesvårt att hitta EN som kan komplettera alla tjejerna men det viktigaste är nog att det är en som jag kan använda till min Bella och kommande keepers efter Qisan eller Akili.. i varje fall främst. Sen är det naturligtvis ett plus om det är något som kan bli aktuellt för Angel med, men det känns inte lika viktigt.


Tittar man på hemsidor och på facebook finns det ju otroligt mycket kissungar men jag har mycket svårt att hitta någon som faller mig i smaken måste jag säga... man är ju väldigt kräsen när man redan har så mycket fint här hemma ;))



Qisan ovanför med sina underbara ögon som man drunknar i. Världens mest kärleksfulla katt <3



Jaja letandet fortsätter ... likaså fortsätter jag hålla tummarna för löp här hemma, det är lite segt såhär på höstkanten ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar