CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

torsdag 14 oktober 2010

Sjukt läckra

Nu är det höst och fötterna vill ha lite nytt att knalla omkring i... högt på min önskelista står då såklart Nikes dojjor m leopardmönstrat foder :)) Jag har så svårt att hitta just skor eftersom mina fötter och jag är lite oense om storleken.... jag tycker att fötterna är smala och i storlek 37, men fötterna protesterar hejvilt och tycker att de är i storlek 39 och breda... detta resulterar ofta i många felköp och skor som blir liggande i kartonger m prislapparna kvar på i källaren... ingen bra deal om man har en mycket tunn plånbok :(

Den senaste dealen med fötterna är vanliga promenadskor typ adidas... men hur snygga är de på en skala...så om man någon gång klär sig lite snyggt så ser det ju lite halvlustigt ut med ett par rosa/vita adidasskor till!!

Alltså BEHÖVER jag absolut ett par sådana här :)) eller hur?!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar